vrijdag 8 april 2011

Zouavebroek voor Jessica

Voor Jessica heb ik een zouavebroek gemaakt. Het model komt uit de Knippie augustus/september 2010. Toen ik de broek aan het maken was, vond Jessica het maar niets. Gisteren hadden 2 meisjes bij haar uit de klas zo'n broek aan en ik had hem toch afgemaakt. Ik had al in gedachten om de broek te verkopen. Gisteravond moest ze hem toch even passen voor mij, zodat ik even de lengte kon bepalen. Qua lengtemaat heeft ze exact 140, dus dan kon ik hem mooi voor haar op lengte maken. Toen ze de broek aanhad, vond ze hem ineens wel mooi.
Ze wilde hem ook graag vandaag aanhebben. OK, nou dan nog snel de zoom erin en de drukkers in de boord en de gulpsluiting voor.

Vandaag op school heeft ze veel complimentjes gehad en dat heeft haar goed gedaan.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten