maandag 18 april 2011

Geïnspireerd door Jubel

Tijdens het surfen op het internet kwam ik toevallig de site van Jubel tegen. Hier staat leuke kinderkleding, voor nog een betaalbare prijs, maar ook leuk om als inspiratie te gebruiken.

Ik was gelijk weg van dit model:

Ik had op het stoffenspektakel in Deventer al tricot hiervoor gekocht, dus zaterdagavond patroon getekend en alles geknipt en de eerste naadjes genaaid. Gisteren weer wat genaaid en vanavond, na nog een passessie, het jurkje afgemaakt.

Ik denk dat Karen morgenvroeg heel blij is. Ze vond hem tijdens het passen al leuk, maar nu ziet er nog een roeselstrook aan de onderkant en een applicatie erop.
Het origineel is getailleerd. Dat heb ik bewust niet gedaan, omdat ze nog een peuterbuikje heeft en dan komt dat zo naar voren.

Dit is mijn versie geworden:



Vandaag heb ik foto's gemaakt, met het jurkje aan.

3 opmerkingen:

  1. Ha Linda,

    Superleuk jurkje geworden, goed aangepast voor het peuterbuikje! Karen zal er vast veel plezier aan beleven!

    groetjes
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk jurkje! Combinatie met blauw en rose erg mooi. Kan begrijpen dat je dochter daar blij van wordt.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen