woensdag 9 februari 2011

Placemat (kinderfeestje)








Zaterdag 5 februari hebben we Karens kinderfeestje gevierd. Op 2 december was ze 5 jaar geworden, maar meestal zijn de maanden december en januari al zo druk, dat ik het heb verschoven naar 5 februari.

Ik vind het altijd wel leuk om te knutselen met de kinderen. Met name als ze nog niet zo oud zijn, vinden ze dat zelf ook wel leuk.

Dit jaar heb ik met de meisjes een placemat gemaakt. Op een vel A3-papier had ik de namen geprint, zodat ze die zelf in konden kleuren en de rest mochten ze beplakken met stofjes. Via Judith had ik begrepen, dat het goed kon met boekbinderslijm, omdat deze lijm geen donkere vlekken achterlaat.


Helaas ben ik vergeten om alle placemats op de foto te zetten, vandaar dat ik alleen een foto heb van de placemat van Jessica en Karen. Jessica is bijna 10, maar vond het wel leuk om nog even te knutselen "met de kleuters".

1 opmerking:

  1. Wat leuk zeg! Ziet er gezellig uit. Dit idee ga ik goed onthouden.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen