zondag 4 oktober 2009

Buit stoffenspektakel najaar 2009

Samen met Patricia heb ik vandaag lekker over het stoffenspektakel gestruind. Tijdens het koffiedrinken nog even bijgekletst met Jenny en Astrid van Sancho en de zus van Astrid, Anita.
Dames, het was weer gezellig.

Mijn buit is dit keer niet zo groot. Mijn lijstje was ook niet zo groot.

Linksboven: Stenzo poplin, paarse babyrib had ik nog thuis.
Rechtsboven: grijs kortharig bont voor de winterjas (zilveren kreuklak) voor Jessica.
Linksonder: rode tricot. De andere stoffen had ik nog thuis.
Rechtsonder: stof voor nieuw stelletje (Abacadabra nr. 94) voor Karen.

Ik ben tevreden. Kan weer aan de slag.

1 opmerking:

  1. Wat ik nog wou zeggen is dat ik het ook weer gezellig vond. De volgende keer maak ik toch maar weer een stoffen-wensenlijstje!

    Gr.,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen