donderdag 30 juli 2009

Blousje Bizzkids nr. 4109

Gisteravond, woensdag 29 juli, heb ik de naden van het blousje geraderd en de deelnaden in voor- en achterpand netjes op elkaar gespeld. Wel een gepriechel hoor met al die blokjes. Die moeten natuurlijk mooi doorlopen.
Even kijken of ik vanmiddag achter de naaimachine kan. Ik heb nu een neefje en nichtje te spelen en ze zitten met z'n vieren boven, dus dan kan ik snel nog 1 verdieping hoger om te naaien.

De laatste dagen heb ik niet zoveel kunnen naaien. Zakjes en klepjes kosten veel tijd, omdat ze schuin van draad zijn en dan is het lastig om de blokjes nog mooi op elkaar te houden.
Vanavond nog 1 zakklepje en dan is dat gedaan.
Dan kunnen de beleggen eraan, mouwen erin, kraag en staander. Ik hoop het blousje eind deze week klaar te hebben.

Nou, even een kleine update voor dit bericht, want het is er toch niet helemaal van gekomen. Kinderen 's avonds later naar bed, is niet goed voor mijn naaiproductie. De afgelopen dagen heb ik wel weer wat gedaan, dus er zit wel wat schot in het blousje, maar nog niet zo heel veel.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,

    Ik heb iets leuks voor je op mijn blog staan!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je een award gegeven! Sorry voor de verwarring mbt degene die jou anoniem volgde! Erg leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen