maandag 27 juli 2009

Ballonrok (Bizzkids nr. 4113) en blouse voor Jessica

Kleine meisjes worden groot en toen Jessica de Bizzkids van deze zomer op tafel zag liggen, heeft ze er maar eens ingebladerd.

Ze liet me een ballonrok en een blousje zien, wat ze leuk vond met de vraag of ik het voor haar wilde maken. Onderstaand setje heeft ze uitgezocht.


Op de markt in Rijssen heb ik mooie witte memorystof gekocht en afgelopen week het ballonrokje gemaakt. In Oldenzaal hebben we een mooie zilverkleurige leren ceintuur gekocht. Ik moet alleen nog wachten op de "crystal rivets" die uit Amerika moeten komen.

De fournituren die in de Bizzkids voor dit rokje gebruikt zijn, blijken in Nederland bijna niet verkrijgbaar, vandaar dat ik via het surfen op het www in Amerika ben beland.

Hieronder alvast een foto van de rok met een detailfoto van de zijkant. De rok is nog niet helemaal af. De crystal rivets ontbreken nog.

Vandaag, maandag 27 juli, heb ik met de post mijn envelopje uit Amerika ontvangen. Daar zaten dus de crystal rivets in.
Gelijk vanavond weer aan het werk gegaan, om het rokje van wat blingbling te voorzien. Ik vind het helemaal super geworden en Jessica vindt het rokje ook ontzettend mooi.


Bij het rokje hoort natuurlijk ook een blousje. Voor het blousje heb ik gekozen voor deze stofcombinatie.



Het paars/wit geblokte gebruik ik voor het blousje. Voor de beleggen gebruik ik de gebloemde stof.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten