donderdag 18 oktober 2012

Donkerblauwe spijkerbroek voor Jessica en broek en top (Bizzkids) voor Karen



De laatste tijd heb ik wel wat genaaid, maar niet veel geblogd. Druk geweest met mijn webwinkeltje en tja, je kunt maar 1 ding tegelijk doen. Eind van de zomer heb ik nog een witte spijkerbroek voor Jessica gemaakt en een top met broek voor Karen. Ik zal eens kijken of ik hier nog een leuke foto van heb.

Nu voor Jessica een nieuwe spijkerbroek gemaakt. Weer volgens het zelfgetekende patroon, achterzakken iets veranderd en ze vind het prettig om toch nog iets elastiek in de boord te hebben. Aangezien ze een holle rug, maar wel billen heeft, blijft er een klein stukje in de rug openstaan. Dit kan ik net met een paar cm's elastiek wegwerken. De broek is vrij donker, dus donkerder dan op de foto. De broek is met 2 kleuren stikgaren doorgestikt en in 2 steeklengtes.

Hieronder de foto's. Alle foto's zijn niet even scherp.



Bij de vakantiefoto's heb ik nog wat foto's van Karen in het Bizzkids stelletje gevonden.








2 opmerkingen:

  1. Dit zijn 2 geslaagde naaiprojecten , vind ik.
    Een goedzittende jeansbroek maken is al een hele kunst.
    En dan nog die extra stiksels !
    Het Bizzkids-setje is en plaatje.
    Jammer dat de zomer weg is , hé ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap dat je de spijkerbroek zo netjes in elkaar hebt gekregen. Daar waag ik me echt niet aan hoor... Het vakantiesetje is ook leuk, lekker Hollands... Met haar blonde haren past dat mooi bij je dochter...

    BeantwoordenVerwijderen