zondag 1 april 2012

Stoffenspektakel Deventer voorjaar 2012

Op zondag 1 april was het stoffenspektakel in Deventer. Natuurlijk moet je daar even naartoe, ondanks dat je nog wel jaren in je eigen kast kunt winkelen. Even gezellig met andere dames van Sancho koffie drinken hoort daar natuurlijk ook bij.

Ik heb niet zoveel gekocht, al is het meer, dan ik in eerste instantie in gedachten had.


Mijn aankopen:
  • donkerblauwe tricot en gewerkte stof (detailfoto linksonder) voor ABC 131 voor Karen
  • blauwe spijkerstof en voile (detailfoto's rechts) voor Jessica
  • donkerblauw knopen en oubollig kant voor de Ot en Sien jurk van Karen
  • rose glittersteentjes om gehaakte bloemetjes mee te versieren
  • lint voor haarknipjes en sleutelhangers
Zo, ik kan weer aan het werk. Nou ja, dat kon ik zonder deze aankopen ook wel. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten